wtorek, 29 lipca 2014

Wymianka letnia

Czekałam, czekałam i się doczekałam... Nawet nie mogłam przypuszczać, że trafią mi się dwa niesamowite wyroby. Chyba sobie aż tak nie zasłużyłam, ale nie oddam :) Od razu pokochałam od pierwszego wejrzenia, kobiety mi zazdroszczą, bo nie można obok nich przejść obojętnie. Niesamowity prezent jest od niesamowitej Ani Zalewskiej. Tadam... :)
I moje dla Oli B, zdjęcie nieszczególne, ale jak zwykle robione w pośpiechu - szczerze to się cieszę że je w ogóle zrobiłam, zazwyczaj wyroby opuszczają moje progi bez tego dodatkowego procesu. Mam nadzieję ten błąd wreszcie naprawić, mam już odpowiedni sprzęt i miejsce, tylko nocą nic z tego nie przychodzi, światła brak.

6 komentarzy:

  1. Udała Ci się wymianka - zazdroszczę biżuterii od Ani :)
    tutaj link do sklepu z filcem http://sklep.drizzt.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudowny prezent dostałam, szczęście miałam :)
      Dziękuję za adres :)

      Usuń
  2. Śliczne i uwodzą wdziekiem sprzed lat :)

    OdpowiedzUsuń