niedziela, 22 stycznia 2012

Candy ze srebrnym kotkiem :)

Blogowanie zaczęłam od założenia blogu o moim rudym sierściuszku, Rudim.
Prawie rok temu 13tego lutego, mała, chuda istotka pewnie wkroczyła do mojego mieszkania i zawładnęła serce:).
Ten właśnie moment chciałam uczcić i ogłosić rozdanie cukierasków.



Jeśli chcesz cukieraska :) proszę o::
1. komentarz pod postem
2. na blogu banerek z aktywnym linkiem
3. jeśli nie masz bloga adres e-mail
4. miło mi będzie jak przyłączysz się do obserwatorów mojego bloga - niekoniecznie :)
5. candy trwać będzie do 13 lutego 2012 r. do godziny 24.00
6. wyniki losowania  w Walentynki :-)
7. wysyłka nagrody na terenie Polski



A teraz o nagrodzie :)
Poniżej zdjęcie przykładowe, bransoletka z fasetkowanego sodalitu, karneolu, srebrnych części i najważniejsze - srebrnej zawieszki z figurką kotka.
Ostateczna wersja zostanie uzgodniona z wygranym :), kolorystycznie i rozmiarowo, jednak kotek jest elementem obowiązującym.


Ale, w ramach pocieszenia, rozlosuję dodatkowo wśród chętnych 3 zawieszki do telefonu, z metalowymi kotkami i kamykami ozdobnymi, więc jeśli masz ochotę na takową, proszę o zaznaczenie tego w komentarzu.


Zapraszam serdecznie :)
Barbara

64 komentarze:

  1. Serdecznie dziękuję za zaproszenie :) Chętnie wezmę udział :)

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że do Ciebie trafiłam :) Chętnie wezmę udział w candy :)
    Informacja na pasku bocznym bloga http://minimysz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ja bym chciała ale nie mam pojęcia co mam dalej robić, bo na blogu mam Cię ale to wystarczy? zamotałam! nigdy nie zrozumiem zasad tych akcji:(

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja chętnie wezmę udział w kocim candy. :)
    Link już u nas jest - po prawej stronie, w menu
    http://pasionek.blox.pl/html
    więc pozostaje niecierpliwie czekać do Walentynek. ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też się zapisuję- pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  6. Oczywiście zapisuję na Twoje candy tym bardziej, że miałam okazję widzieć efekt Twoich działań na żywo :-) Oczywiście wolę bransoletkę ale jakby co to i zawieszka będzie miła :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dołączę to kociarskiego towarzystwa: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny kiciuś. Zgłaszam się do losowania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam motyw kota! Zapisuję się :)
    Pozdrawiam serdecznie :)
    sarmatixart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie stanę w kolejce, zawieszką również nie pogardzę:)pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiem za bardzo o co chodzi w candy,
    ale spróbuję.. :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krysiu, to nic więcej jak konkurs z nagrodami. Zgłaszasz się, jest losowanie i czasami można dostać nagrodę :)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  12. Piękne kotki! Zgłaszam sie do konkursu na bransoletkę lub zawieszkę (zawsze musi być tez pierwszy raz :) bo tez jak poprzedniczka nigdy nie wiedziałam o co chodzi w candy). Pozdrawiam
    http://mrrruczenie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo chętnie dołączę do zabawy - zawieszkami do telefonu też nie pogardzę :) Informacja o candy na podstronie mojego bloga "Candy i konkursy".
    Zapraszam również na moje candy :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. To zgłaszam się z chęcią . :-)
    Banerek z linkiem do bloga już jest :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam!
    dopisuje się do kolejki, nie mam bloga aby umieścić link by propagował akcję na candy, ale za to mam kota, który jest jak członek rodziny i chętnie bym miała taką bransoletkę z kotkiem lub zawieszkę kocią, która byłaby ze mną jak jestem w pracy a kotek zostaje w domku :) też Basia (BPS)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uzupełniam maila bo zapomniałam bas.bas@wp.pl

      Usuń
  16. Witam, zgłaszam sie do udziału w Candy. Baner juz na moim blogu - http://malowanyfarbamizycia.blogspot.com/

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dzień Dobry
    Uwielbiam koteczki choć zaprzyjaźniona Kocia daje popalić:(
    Bardzo chetnię zostanę właścicielką bransoletki lub zawieszki
    Ciepło pozdrawiam
    dorcia
    dorcia48@gmail.com
    ps.buziaki dla Rudiego:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Stawiam się na zawołanie - ani kocią biżuterią, ani zawieszką do telefonu na pewno nie pogardzę :))
    Pozdrawiam!

    http://by-shenny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Mnie też nie może tu zabraknąć :)
    Z ogromną przyjemnościa i chęcia staję w kolejce po branzoletkę ale i kocia zawieszka też sprawi mi wielką radość.
    Zapraszam do siebie na zabawę-konkursową - też związaną z kotami ;)))

    OdpowiedzUsuń
  20. I ja w kolejeczce stanę, czekam z niecierpliwością na losowanie, nagroda pocieszenia też mnie ucieszy :)
    Zapraszam do mnie na Candy powitalne.
    Pozdrawiam-Iwona.

    OdpowiedzUsuń
  21. Zapisuje sie na candy i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Hmm.. Kocia bransoletka to coś dla mnie :) a i przywieszka będzie miłym prezentem Pozdrawiam i czekam na wyniki losowania. Może usmiechnie się do mnie szczęście
    martapezik@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. nie pogardze zadna nagroda :> pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo fajne candy
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. śliczna bransoletka. Ustawiam się w kolejce.
    Pozdrawiam ilonak-n@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękności :) Ustawiam się grzecznie w kolejce i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Jako włascicielka dwóch kocurów solidaryzuję się z małym kicisiem!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.
    www.jakakolacja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. zgłaszam się z radością. http://buromi.blog.onet.pl/kotkowe-candy-u-Barbarki,2,ID451337266,n
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  29. chętnie wezmę udział w zabawie;)
    i zapraszam też na cukierachy do siebie na bloga
    artmamowanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. jako ogromna miłośniczka kotów zgłaszam się. ten srebrny kotek jest prześliczny ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. p.s. zapomniałam o zawieszce. i taka nagroda pocieszenia może mi się trafi - ważne, że z kotem

      Usuń
  31. I ja się zapisuję!!!:) też uwielbiam kotki;) no i oczywiście nagroda pocieszenia także by mnie uszczęśliwiła :) banerek zamieściłam na http://fioolcia.blogspot.com/ i zapraszam na moje candy:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Prześliczna bransoletka! Marzę o niej lub o nagrodzie pocieszenia, którą też chciałabym otrzymać :)
    Podlinkowany baner zamieściłam tu:
    http://xkeylimex.blogspot.com/p/rozdania.html
    Email: kaylime@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Koty - moja miłość. Niestety synek jest uczulony i naszego musieliśmy oddać;(. Nie mam bloga - jeszcze ;) Ale zgodnie z zasadami mam szansę na przyjęcie mnie do grona chcących brać udział w Twoim Candy. Zgłaszam się więc po-trzykroć 123...;)
    Mój e-mail: wascin@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Każdego kotka przyjmę z ogromną przyjemnością;-)
    http://barbaratoja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. zgłaszam się:) wszystkie warunki wypełnione!

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja też chętnie spróbuję swojego szczęścia ;) Bożena mój e-mail: Li1957@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. Spróbuje szczęścia. Nagroda wspaniała. Mój blog: aniajura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Kotka zawsze przygarnę. Zgłaszam się :D

    OdpowiedzUsuń
  39. I jak tu się nie ustawiać w kolejce?... http://pilaresatelier.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Witam serdecznie! ja też uwielbiam koteczki,mam swoje dwie i sześć dzikusków! Ustawiam się w kolejce!
    Pozdrawiam
    jkrezel@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. Witaj.
    I ja się skuszę na to cudeńko a kotki kocham wielce chociaż niestety nie mam swojego.

    Pozdrawiam ciepło i zapraszam również do siebie http://natanna-mojepropozycje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. boska bransoletka... nawet jeśli przykładowa :)
    a jak nie to może uda się upolować jakąś błyskotkę dla mojego telefonu... :)

    OdpowiedzUsuń
  43. na bransoletkę z kotkiem obowiązkowo się zapisuję:)
    a jak nie to chętnie do telefonu:) kot musi być:D

    OdpowiedzUsuń
  44. ustawiam się w kolejce po tą cudną bransoletkę, a jak się nie uda to po zawieszki też :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Chętnie przyłączę się do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  46. Dopisuję sie do kolejki i z niecierpliwością czekam na wyniki. ;)

    http://www.odskocznia-piwi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Z przyjemnością powiększę ilość chętnych na cukierasy w Twoim candy, chętnie dołącze do chęnych na zawieszki, dla takiego kota zawsze znajdę miejsce

    OdpowiedzUsuń
  48. Prześliczna bransoletka. Z chęcią ustawiam się w kolejce. Gosia (gosiap122@op.pl)

    OdpowiedzUsuń
  49. Witam :)
    uwielbiam koty, więc z dużą przyjemnością staję w kolejce po takie cudo :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja tez jestem kociara wiec zapisuje sie.

    OdpowiedzUsuń
  51. Cudowna, elegancka bransoletka, która tak bardzo do mnie pasuje. Zapisuję się ochoczo. Pozdrawiam cieplutko w tę mroźną noc.

    OdpowiedzUsuń
  52. Zapisuję się i ja :)
    Zapraszam też na candy do mnie :)

    http://niebezpiecznie-natchniona.blogspot.com/2012/02/candy.html

    OdpowiedzUsuń
  53. 17 lutego jest dzień kota, a bransoletka bardzo gustowna, zapisuje się z radością- Asia [nel@poczta.onet.pl]

    OdpowiedzUsuń
  54. Ja też dopiero zaczynam blogowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Chętnię się dopiszę!!! Pozdrawiam

    http://wolnachwilaani.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. chętnie się zgłaszam http://madnessandmagic-handmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  58. Miau! Zapisuję się (jeżeli nie uda się zdobyć głównej nagrody, to będę bardzo zadowolona również z zawieszki :-) ) www.lazurenka.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  59. Grzecznie staję w kolejce ! I przy okazji zapraszam do siebie na wiosenną wymiankę :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Zapisuję się.Pozdrawiam mari-sweetcarrot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń